Direktlänk till inlägg 26 juni 2009

Idag testar vi!

Av Jenny och Louise - 26 juni 2009 20:26

Tjo!

Idag testade vi att sälja på Osudden, först gick det lite trögt, men det gick bättre sen.

Man måste ha tålamod!

Det var väldigt stressigt idag, eftersom vi var tvungna att få tag på en frys.

Men dagen blev ok. Hoppas det bli bättre nästa gång!

Och jag måste meddela att, från och med nu är det bara jag och Louise som kommer att sköta om vårat företag.

Och tyvärr är vi beroende av vädret, men det ska nog gå bra ändå!


Dagen smiley: Äntligen testade vi på våran idé!

Peace Jenny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Louise - 5 augusti 2009 13:21

Hej! Idag kommer vi att jobba lite sent för att jag måste till tandläkaren idag, vid 13.50 så vi tänkte att vi skulle jobba lite senare än vad vi brukar, om inte vädret hindrar oss igen då. I helgen har våran kompis kommit till Värnamo för att hälsa ...

Av Jenny och Louise - 29 juli 2009 14:42

Hej Jag glömde säga att vi inte ska jobba idag...:( Men vi fortsätter som vanligt imorn! //Jenny ...

Av Jenny och Louise - 28 juli 2009 18:21

Hejsan alla därute! Tyvärr har vi oturen med oss den senaste veckan, solen har jag nog inte sett på länge känns det som! Snart blir man väl en vampyr här! XD Det blåser väldigt mycket när vi är där vid Osudden, och parasollet har gått sönder! Och vi ...

Av Jenny och Louise - 23 juli 2009 17:36

Hej! Idag tänkte vi jobba men vädret, hindrade oss IIIGGGEEENN!! Hoppas att vädret bli bra snart så att vi kan sälja! Igår skulle vi ha sålt, men det var bara en familj där, så då tänkte vi att vi kunde göra fler skyltar istället och se o vänta om de...

Av Jenny och Louise - 16 juli 2009 01:26

Hej! Tänkte bara säga att jag och Lollo åker till Danmark idag, men imorn på Fredag är vi tillbaka igen! Också har vi inte sålt så mycket dom senaste dagarna eftersom det alltid har blivit så dåligt väder. Det är soligt när vi kommer dit efter ungefä...

Presentation

Omröstning

Vad skulle ni vilja köpa för fika av oss på Osudden?
 Glass, frallor och dricka
 Glass och dricka
 Glass, kanelbullar och dricka
 Godis, glass, dricka
 Glass
 Dricka (Läsk, MER)
 Godis
 Frallor
 Kanelbullar
 Kaffe

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards